/ Allt från DoreDoris /

Toalettrenovering del 5 - hyllan

Toaletten är avdelad med en liten vägg och i mellanrummet där har vi satt upp hyllplan. Hyllplanen är gjorda av det gamla virket från när vi rev en innervägg. Det är kärnträ och riktigt stenhårt. Skåpet har nu även bytt färg och där förvaras tandborstar och tandkräm. Hyllplanet med pocketböckerna sätter lite (mer) färg och ger en annan känsla i rummet.





Även barnen gillar vår nya toalett. Igår kväll var Stella helt plötsligt borta, och även min telefon. Vi hittade henne med en kudde inne på toaletten, tittandes på svt-play på telefonen.


Over and out från vår toalett.
#1 / / Clara:

Eran toalett är så snygg så jag vet inte vad! En riktig drömtoalett.

#2 / / pippilotta:

men O M G! jag hade också velat ligga där om jag hade haft er toalett! jag bara scrollar upp och ner hela tiden och gapar så att hakan tar mark. tittar på skåpet som blev så fint och alla handukar, ja allt! och burken, vart kommer burken ifrån?

#3 / / Sara:

Toaletten är urtjusig! Den är mer som ett vanligt rum eller hur jag ska säga. Härliga färger, gillar verkligen ALLT!

#4 / / pippilotta:

Ahhh, nu fick jag en chans till att se din fina toalett idag :) här är ett gammalt inlägg om nils johan http://kollijox.blogspot.com/2009/11/jag-ar-kar-i-nilsjohan.html

kram

#5 / / mustafa:

votre toilette - dix points!

#6 / / Catrins Garderobstankar:

Åhå jag blir alldeles tokigt! Så fint ni har det. Jag skulle lätt kunna flytta in i ert badrum. :)

#7 / / 1975 by Eva:

Det måste vara den finaste toaletten jag sett! Skåpet, lampan, elementet och allt det andra! Fint fint fint.

/Eva

#8 / / fifi:

Wow, snyggaste badrummet!

#9 / / kristin:

Jösses!!! Vad snyggt, jag dånar av! Nu måste jag komma hem till er och kissa. :) kram

#10 / / Klara:

UNDERBAR toalett- precis en sådan vill jag ha!!!



KRAM

Klara

#11 / / Sofia på Mokkasin:

Det är såklart att hon flyttar in på den här toaletten. Det hade jag också gjort =) Alla gånger.

#12 / / Sofia på Mokkasin:

Det är såklart att hon flyttar in på den här toaletten. Det hade jag också gjort =) Alla gånger.

#13 / / Lycke:

Jättetjusig toalett. och pocketöcker är inte att förakta.gör sig bra där..

Kram Lycke

#14 / / Åsa:

Hej!

Första gången jag är inne på din blogg, och vad glad jag blir av den!!! Vilket underbart fint hem ni har! Blir superavis, på att ni hittar allt fint och har kunskapen att piffa till saker som innan kanske inte faller en i smaken riktigt.

Jätteroligt att se och läsa om! :o)



Nu en fråga - vart hittar jag bra loppisar?? Jag tycker att det är lite svårt, bor i Stockholm och vill mer än gärna ha tips (om du sitter på några såklart)! Gärna runtomkring Sthlm också. :D



Kram Åsa

#15 / / AprillAprill Johanna:

Snyggaste toaletten ever!

#16 / / Ulrika:

Så fint så!

#17 / / Barnens Hjältar:

Åh vad fint och fräscht!

Gillar hyllorna speciellt. Snyggt med kärnvirke.

#18 / / Sammy Rose /Dos Family Jenny:

Så förbannat snyggt!!

#19 / / isa:

Love it nu är det femtonde gången som jag tittar in hos dig i dag. Njuter varje gång av dessa bilder!! Det avr så lite så, önskar att jag hade kunnat visa mer av ditt hem. men det komemr ;)

#20 / / mikaela:

ooo så snyggt! Förstår att hon gärna vill vara mer inne i det mysiga badrummet ! :) Ni var jättefina i tidningen också !!

#21 / / Frk pyssel:

Oj så fint, det är nog det finaste badrum jag någonsin sett! Blir så glad av att se på fotona :-)

#22 / / Knøttehuset:

Såå fin blogg! Fant den via en annen, husker ikke hvilken..