/ Allt från DoreDoris /

Plåtskåp

Detta fina skåp hittade jag inte själv. Det var en fin vän som gjorde kapet och inte hade någonstans att ha det, men kunde inte heller låta det stå kvar där på loppisen. Fint av henne att låta mig använda det! Tänkte måla om den gula dörren då det antagligen ska få hänga på toaletten och där redan är tillräckligt med gult. Frågan är vilken färg det ska bli. Får nog suga på den karamellen ett tag tror jag.

Jag funderar på om det kan ha hängt hos en tandläkare en gång i tiden, med tanke på plåthyllan överst i skåpet?


#1 / / Sofia på Mokkasin:

Fint med vänner som överlåter fynd sådär =)



Och så jättefin ljuskronan blev. Har den också men tycker att det är så himla många ljus i den, ingen mysbelysning direkt. Fast vi hänger också upp den om vintern.



Ha det fint!

Sofia

#2 / / jannice:

Vilket fint! Och vad det gula passar bra till det svartvita golvet! :)

Ha det bra! Jannice

#3 / / Lotten:

Åhh vad fint det var! Den gula färgen var underbar men om du vill byta så varför inte mint eller turkos?

#4 / / Pippilotta:

Åhhh! va fiiiint. Det är något speciellt med gamla skåp och grejer. Jag hade turen att få ett läkarbord med glashyllor och hjul av min faster:)

#5 / / Ylva:

ojoj, helt bedårande!!! kom att tänka på att jag har ett skåp liggande någonstans i en låda sedan flytten ( inte i närheten av så snyggt som ditt men helt ok :) måste hitta användning för det!

#6 / / •lotta på solrum•:

fint!

om du har mycket gult tycker jag att du ska måla det i någon slags lila färg.

eller svart.

fint är det hursomhelst.