/ Allt från DoreDoris / life /

Söta små noveller

Jag har helt glömt av att jag köpte den här lilla novellsamlingen för ganska länge sedan.
Jag såg den på någon blogg (som jag såklart inte minns vilken) och kunde inte låta bli att beställa hem en.
Sedan dess har den bara varit där i bokhyllan utan att läsas.
Jag tänkte nog att den skulle kunna vara perfekt som en present till någon.
Nu när jag hittade den blev jag faktiskt lite nyfiken på novellen som Astrid Lindgren har skrivit.
Den har jag aldrig hört talas om förut vilket kanske säger mest om mig och mina litterära kunskaper...
Det får nog bli en tisdagspresent till mig själv med andra ord.
 
Någon som har läst den?
#1 / / Emma:

Inte läst men sett att weronica, living by W, tipsat förut. Dock sugen på att läsa (kanske lite extra pga fin formgivning...), så en recension hade suttit fint :)

Svar: Ja de var lite därför jag inte kunde låta bli att köpa dem. Kanske är det hos Weronica jag har sett dem, men jag tror inte det. Ska försöka komma ihåg att recensera. ;)
Doredoris