/ Allt från DoreDoris / Badrum / DIY / Inredning / loppisfynd /

Loppisbricka till badrummet

Badrum är väl inte det rum jag tycker är allra roligast om jag ska vara ärlig.
Vårt badrum är inte heller det mest påhittiga. Vita väggar och svart golv i ganska trist smårutigt kakel.
För att mjuka upp allt kakel tycker jag det är härligt att blanda in trä och gärna gröna växter. Just här lyser växterna med sin frånvaro, men det ska jag såklart se till att få in.
 
Här samsas L:a Brukets Broccoliserum (som är super) med min mans skäggolja från Varbergsföretaget Vison Haircare och lokalt producerad ringblomssalva,  som sedan gamla tider har använts vid olika hudbesvär, hudirritationer och småsår.
 
Dessa brickor ser man ofta på loppis. Det hör till köket, men jag tycker att det gör sig bra även i badrummet. På min Pinterest hittade jag inspirationsbilderna nedan. 
 
 
Vänstra bilden från Stadshem.se. Den högra bilden från trendenser.se (via min Pinterest)