/ Allt från DoreDoris / DIY / life / loppisfynd / trädgård/växter /

Kreativt trädgårdsarbete - på flera sätt

I helgen var vi lite extra kreativa i trädgården.
Familjen fick nämligen för sig att vi skulle måla skyltar att sätta på en pinne vid vår gäststuga.
Alla gick all in på brädorna.
Toppen för de som hyr stugan i sommar tänkte vi.
Var ligger beachen, närmsta restaurang eller New York. Sånt kan vara bra att veta liksom.
Dags att montera.
Att det är fri Wi-Fi är ju typ viktigast och måste stå högst upp - eller?
Glasspaus behövs ju såklart mitt i allt det kreativa.
Fint sällskap fick vi av Junis och hennes familj också.
En riktigt härlig dag!
#1 / / Finurliga fröken :

Men hur har jag kunnat missat din blogg!? Den är ju hur fin och mysig som helst. Här kommer jag hänga mycket från och med nu. Kram

Svar: Tack vad glad jag blir. Det gjorde min dag! Kram
Doredoris

#2 / / Anonym:

Hej! Håller helt med, önskar lite tätare inlägg 😍 Härlig idé med tavlor ute! Hur klarar de sig i regn?

Svar: Fina ni! Tack! Tavlorna klarar sig bättre än man tror. Flera av dem är inne på tredje sommaren nu. Eftersom de är köpta på loppis gör det inte så mycket om de skulle bli förstörda tänker jag.
Doredoris

#3 / / Anna - Fotograf & Rovfågeltränare:

Åh, vilken mysig liten hörna ni har i trädgården! Piffar till supermycket. Upplever att många människors trädgårdar blir något för sterila ibland. Superfin blogg förresten! :D

Svar: Tack. Jag måste säga att jag inte är så förtjust i sterila trädgårdar. Det kan vara fint att titta på men inte att hänga i. Mer mys åt folket! :)
Doredoris