/ Allt från DoreDoris / DIY / Inredning /

konservburkar

 
Konservburkar är sjukt bra att använda till krukor i brist på annat och det är ju inget nytt i sig kanske. Hemma hos min bror hade de lämnat locket kvar vilket blir en fin detalj tycker jag. Att jag inte tänkt på det själv. Extra fina fat under också.
 
 
Hittar man konservburkar modell större kan man ju använda dem som Pernilla Janssons blogg hos Plaza Interiör Extra fint med färgen som har runnit ner längs kanten. Då jag jobbar på hotell ska jag spana efter stora konservburkar där, eftersom de ju ofta används i storkök.
 
 
Foto: Pernilla Jansson - klicka på bilden för att komma till källan.
 
  
 
#1 / / Anna:

Vad snyggt och smart, har aldrig tänkt på det själv faktiskt! :)

#2 / / michaela- mamma till tre 💗:

verkligen supersnyggt!

#3 / / Småstadsfrun:

Att återanvända konservburkar är så snyggt att det tål upprepas. Många gånger!

#4 / / livet med Asperger och kronisk smärta:

gud va snyggt