/ Allt från DoreDoris / fotografering / jobb / life / loppisfynd /

rensa ut

doredoris_Lena-2doredoris_Lena-4doredoris_Lena-5doredoris_Lena-6doredoris_Lena-1doredoris_Lena-3doredoris_Lena-7doredoris_Lena-8doredoris_Lena-9doredoris_Lena-10doredoris_Lena-12

 

En vän till mig har startat ett företag som hjälper folk att rensa sina förråd och liknande. Som den loppisräv jag är skulle jag absolut behöva rensa ut lite oftare, men... Hur som helst, hon har själv riktig näsa för loppisfynd och ibland anordnar hon loppisar för att själv just "rensa ut". Den här helgen har hon haft öppet och när jag kom dit kunde jag inte låta bli att plocka ihop en massa fint och fotografera när jag ändå var där. Brunt glas alltså...

 

 

Jag vill även passa på att visa alla bilder i ett bildspel tillsammans med min mans nya låt. Håll tillgodo.