/ Allt från DoreDoris / Inredning / loppisfynd / sovrum /

i hyllan

doredoris_stringhylla-9406

 

Ja, här hamnade alltså tavlan som tidigare fanns i köket, där klockan står nu.

 

doredoris_stringhylla-9407

 

Den lilla svartvita bilden ovan fick jag av en vän som ett tack-kort tillsammans med en korg med godsaker.
Kortet var så fint att det alltid får stå framme och jag tror att det är taget någonstans i Frankrike.

 

doredoris_stringhylla-9405 doredoris_stringhylla-9404

 

På den här fina diktsamlingen har jag samlat lite smått och gott.
Örhängena är så fina tycker jag, men helt omöjliga att ha på sig då de är alldeles för tunga för sitt eget bästa.
De ligger alltså bättre här.

 

doredoris_stringhylla-9403

 

Det fina doftljuset från Lilla Bruket har precis kommit ur sin förpackning.
Jag har ännu inte bestämt mig för var det ska stå.

 

doredoris lilla bruket doftljus