/ Allt från DoreDoris / fotografering /

Nytt jobb!


Bild lånad från Varbergs Stadshotells hemsida
 
Jag har nu efter tolv år inom samma företag, tagit steget och byter jobb. Jag går från skobranschen till hotellbranschen och blir dessutom kollega med min vän Kristin. Det känns helt galet konstigt och till och med lite läskigt att man från en dag till en annan inte längre ska gå in i den port man "alltid" har gått in i. Men att byta arbetsplats till den här känns ju inte fel alls! Ok, jag kommer ju inte att sitta på något hotellrum och jobba, men jag ska säga att övriga miljön på hotellet är minst lika fin som det här rummet och jag tror att jag kommer att stortrivas! 
 
Under mina år på Scorett har jag lärt mig massor och även om min titel har varit kundklubbsansvarig de senaste åren, så har mina arbetsuppgifter varierat. Jag har fått vara med vid fotograferingar och filminspelningar och haft en massa projekt vid sidan om mitt ansvarsområde. Min närmsta chef har verkligen lyft mig och sett mina kvaliteter, vilket också har gjort att jag har stannat så länge på samma företag. Utvecklas man och har roligt, blir man kvar! 
 
 
Jag har alltid gillat att fotografera och har därför fått chansen att göra detta även på arbetstid. Ovan kan man se en liten "behind the scenes" från en fotografering som gjordes för varumärken TIAMO inför förra hösten. Resultatet kunde sedan ses i en annons i bl.a tidningen Elle, som material ute i butikerna och på hemsidan. Kul!
 
 
Det har som sagt varit en otroligt lärorik tid och jag kommer självklart att sakna alla mina fina kollegor, men ibland är det dags att gå vidare vilket jag har gjort nu. Jag känner mig otroligt modig faktiskt.
 
 
#1 / / Jenny - Hemtrender:

Det känns lite som vi gör lite samma resa just nu.. det är läskigt att lämna något man är van och trygg med men också väldigt spännande! Lycka till på ditt nya jobb också :)

Svar: Ja det verkar så :) Tack detsamma!
Doredoris