/ Allt från DoreDoris / Inredning /

Presentkortet och lampan

Jag måste säga att presentkort är så himla bra att få. Förbaskat tråkigt att ge bort, men det är så mycket bättre att ge ett presentkort om man är det minsta osäker på vad man ska ge bort. Det finns ju inget värre att få något som man inte alls vill ha. Ok det där lät väl kanske lite otacksamt, men att någon lägger pengar på presenter som man ändå inte kommer att använda för att man kanske råkar ha olika smak, är ju galet onödigt. Får man ett presentkort kan man ju köpa det där man inte vill lägga sina surt förvärvade slantar på. Något riktigt onödigt liksom.
 
Bild från Artilleriet.se tagen av Frida Ramstedt på trendenser.se 
 
Nu tycker jag inte alls att den här lampan, som jag köpte för presentkortet jag fick när jag fyllde år, var det minsta onödig. Vi lider kanske inte brist på just lampor i vårt hem, men den här, Lampadina från Flos, kan man ju bara inte motstå helt enkelt. 
 

 
 
 
#1 / / Elaine på Inredligheter:

Verkligen supersnygg! Och jag håller med dig, presentkort is the best! :D Jag älskar presentkort om jag ska vara ärlig, alltid kul för då kan man köpa det man vill ha :)

#2 / / Sofia:

Jättesnygg lampa :-)

#3 / / Annster:

Så fin :)

#4 / / Frida:

Mäh. Det är ju mitt foto. Som jag plåtat hemma hos Marie på Aschebergsgatan24. Använder Artilleriet det i sin webbshop?

Svar: Vad säger du? Galet snygg bild så jag förstår att de vill använda den, men det är ju INTE ok att använda bilden utan att betala dig! Du får kontakta dem helt enkelt. Jag skriver rätt källa på min bild. Hoppas det är ok att jag har kvar den i inlägget?
DoreDoris

#5 / / Anonym:

Snygg klocka! Var hittar man en sådan?

Svar: Klockan är köpt på Illums Bolighus men finns även på Habitat och på nätet. Googla Karlsson klocka så hittar du.
DoreDoris

#6 / / Ellen:

Fin lampa! Vi har köpt nåt liknande till våra sängbord. Måste komma ihåg att fota dem och lägga upp på bloggen :-)