/ Allt från DoreDoris / DIY / Inredning /

tapetångest

 
 
 
Jag är sugen på att tapetsera om i vår sovrum och jag tycker att det är så sjukt svårt att veta vad jag vill ha och vad som passar. Jag googlade lite och kom in på Boråstapeters hemsida där man kan beställa hem tapetprover så att man lätt kan hålla upp proverna mot väggen och se hur det skulle kunna se ut mot andra färger och i olika ljus. Hur smart som helst liksom och man slipper släpa hem tunga kataloger från färgaffären. Provbitarna kan man ju dessutom pyssla med sedan om man vill. Win-win alltså.
 
Återstår att se vilken det blir nu då...
 
#1 / / Robex Lundgren:

Hoppas du får en bra dag

#2 / / Emmy's Life:

Gillar den mörka! :)

#3 / / VICTORIA:

bloglovinbyte?

#4 / / Anneli:

Av de två jag ser tror jag du väljer den ljusgröna. Lika skir och vacker som du min underbara dotter!

Svar: Tack fina mamma!
Doredoris

#5 / / A:

Vilken låt är det som spelas när jag besöker din blogg?

Svar: Det är min man som har gjort och spelar låten.
Doredoris

#6 / / Maria, Älskade Hem:

Hej! Vill komma i kontakt med dig, maila gärna.