/ Allt från DoreDoris /

Ny vas... eller ja... gammal




Trots bakslaget med mer snö så känns det ändå som om våren är på ingång nu. En vas till tulpanerna fyndade jag för inte så länge sedan. (Som man ser har lampan nu fått ännu en ny plats. Den har hängt både här och här. Man måste ju prova sig fram)

Nu blir det entrecote med potatisgratäng!

#1 / / Susanna:

Gud vilken snygg vas! Bra köp.

#2 / / pippilotta:

fin vas, snygg lampa precis var som helst :)

#3 / / Camilla:

Men vilken ljuvlig blogg! Och vad glad jag är att jag hittade hit. Ha det fint!

#4 / / Gila:

Snygg vas! Kan vara finsk...

#5 / / Vita Villan:

En sån vas har jag med, ett arvegods från min mormor.

Någon sa till mig att det är Ittala...men jag är inte säker.

#6 / / Nanna:

En liknande vad har jag med. De är underbara! Tycker nog att lampan hänger bäst där av de tre ställena faktiskt!

#7 / / Villa Viola:

Jättefin! Och du har ju ett så snyggt hem.

#8 / / 1975 by Eva:

Ojojoj, vad fint ni har det!!! Blir så lycklig av dina fina bilder.

#9 / / Ulrika:

FIN vas!

#10 / / joanna:

vasen!

jag får starka ha-begär.

nästan osunda, rent av.