/ Allt från DoreDoris /

Fin precision

Vår minsta satt och lekte med sina robotar på golvet och helt plötsligt sprang hon iväg för att göra något annat. Kvar stod robotarna...


Tyvärr kass mobilbild, men ibland måste man vara snabb.
Nu: tjejerna till förskolan, stora killen på surfkurs och jag till jobbet. Två hektiska veckor kvar till semestern...
#1 / / pippilotta:

dom kan det där med balans vill jag lova, synd bara att den försvinner så där lagom tills man behöver den som mest...balansen i livet menar jag då :)

#2 / / Gila:

Håll ut, snart är semestern här! Jag har min första dag idag.

#3 / / Mackapär Ulrika:

Väldigt fina robotar!

#4 / / Julie:

Hej!

Hvor har du købt de røde tæpper med hvide prikker? Sådan et kunne jeg godt tænke mig i mit køkken. Synes jeg har set dem et eller andet sted. Ikea? Eller noget mere fancy?

Håber du kan hjælpe mig :-)