/ Allt från DoreDoris /

Latjolajbanlådan

Jag snodde den här idén rakt av från Briggs Lekehus. Verkligen rakt av. Tycker det var en alldeles ypperlig idé faktiskt! Jag målade den med vit snickerigrund i flera omgångar och sedan var det klart. Vår alldeles egna Lattjo-lajban-låda som ska fyllas med utklädningskläder!
Före


Efter



#1 / / kristin:

Men vad cool den var inuti också ju!! Bra köp. Och bra härmning. :)

#2 / / pippilotta:

Åhhh! jag har en turkos( full med utklädningskläder och allt) som jag köpt på loppis för en 100ring...lite dyrt men klart värt. fast den får bo på vinden nu tills ena sovrummet är färdigt:)



Snyggt med dymotexten på! låter den när man öppnar?

#3 / / tinajo:

Blev riktigt snyggt - bra idé! :-)

#4 / / vintageRetroPrinsessa:

Vilken kanon ide :D

#5 / / Helena:

Asså det där är ett så himla bra pyssel. Snyggt, kul och bara hur härligt som helst. Därför måste jag fråga om jag får, helt fräckt, rippa dig rakt av? Bara sådär. Helt okänsligt. ;)



Kram- Helena