/ Allt från DoreDoris /

Jag har snott en del det sista.

Idéer alltså. Även den här idén är från Briggs Lekehus. Tyckte faktiskt att den blev ännu roligare där eftersom den trappan är så himla kort. Jag skrev ut symbolen för rulltrappa från nätet. Klippte ut och ritade av den på häftplast som sedan klipptes ut och fästes upp. Var noga när du klipper.



En högst upp i trappan också, det var så roligt när jag väl började.

#1 / / Lotten:

Såå fin den var! Men jag måste säga att jag tokgillar din trappa... Såå snygg! Jag har tänkt göra något liknande med min men vår trappa är öppen mellan stegen så jag vet inte hur bra det blir då.... Får se! Jag kanske fegar ur och bara målar tråk-vitt;-)

#2 / / Villa Viola:

Fiffigt! Och vilken snygg trapp. Du inspirerar som bara tusan, tack!

#3 / / Sofia på Mokkasin:

Finfin trappa! Och snygg Hugin där under. Jag älskar min orangebruna sjuttis Elektrolux. Den var också min svärmors. I denna våg av kitchenaid vågar man ju knappt ta fram den =)) Fast den är bra.



#4 / / Katrin:

Inredningsideer är till för att stjälas!

Super fräsigt!

#5 / / AprillAprill Johanna:

Hej och tack för fin kommentar på bloggen, kan bara säga likewise! Älskar ditt fina hem och både idén med det röda på trappan och symbolen är så roliga och smarta! kram

#6 / / Sandra | Inspirera Mera:

Vilka söta symboler och vad läckert att måla trappen!

#7 / / pippilotta:

fint och kul! hmmm och jag som är helt inne på heltäckningsmatta i trappen...får kanske tänka om?

fin fredag önskar jag dig

#8 / / Johanna Högväg:

Oj så läckert! Mycket snyggt :)

#9 / / Johanna Högväg:

Oj så läckert! Mycket snyggt! :)

#10 / / Jenny:

Snygg trappa! Jag har tänkt göra lika fast med svart färg. Men röd var supersnyggt!

#11 / / Nanna:

Vad kul med detaljer som klistermärkena!

#12 / / Gila:

Ha.ha..vilken rolig detalj!! I like!

#13 / / Anna:

Haha! Gillar den!