/ Allt från DoreDoris /

Toalettrenovering del 1

Vi har en liten toalett som vi rev ut för väldigt länge sedan, och efter det försvann all inspiration. Badrum och toaletter är ju rätt trist faktiskt och jag tycker inte att jag hittar så där jättemycket inspiration på nätet. Det finns ju mycket, men det mesta ser likadant ut tycker jag och allt är sådär modernt och fyrkantigt. Vårt badrum är precis ett sådant "trist" jag beskriver men det är klart, man vill ju kanske köra säkra kort. Hade jag gjort om det idag hade jag nog "freestylat" lite mer.

Nu har vi i alla fall kommit på hur vi vill ha det på den lilla toaletten (tror jag) och samlandet har börjat.
Här är steg 1. Nu ska vi hitta en toalett också. Det finns många slags gula färger och vi vill helst ha en toalett av den gamla modellen med fyrkantig vattentank. I rätt färg.

#1 / / pippilotta kollijox:

fint det kommer bli. synd att det inte var turkos-blå ni letade efter, för då vet jag ett sett. lycka till med gult iaf:)

#2 / / kollijox:

åhhh shit, tyvärr redan sålt, men till våren ett badkar ett handfat och toalett i grönt(gul grön).

#3 / / bitte:

Hej skulle du vilja va snäll och gå in på den här länken



http://nelly.com/newProducts.asp?qNavigation=&qNavigationId=4&navName=senast-inkommet-man&genderName=klder-fr-kvinnor&query=&campaignpage=campaign_template_id_66&language_id=1&urltype=rewritten&keep=nyheter



Och rösta på den tjej det står Linda Anderson på.

Skulle bli väldigt väldigt glad ifall du vill hjälpa mig.



Kram

#4 / / Sofia:

Åh förstår precis vad du menar med att alla badrumsbilder är såååå moderna, fyrkantiga och tråkiga. Vi ska ev renovera ett badrum snart och jag försöker hitta inspiration som är lite annorlunda. Låter som en bra idé att våga freestyla lite iaf. :)



Er toalett kommer nog bli fin, lycka till med letandet!

#5 / / Annika:

I Malmö finns ett ställe som har ALLT och alla färger när det kommer till gamla badrumsinredningar. Det är kanske lite långt, men har du vägarna förbi så....



http://www.sysav.se/Templates/Page.aspx?id=214



/Annika