/ Allt från DoreDoris /

Finaste besöket

här fint spontanbesök fick vi idag. Vilken tur att vi precis tog ut blåbärspajen ur ugnen.





#1 / / kristin:

Blåbärspajen var makalöst god, balsamico och allt, toppen. :) Och tack, lika trevligt som alltid. kram

#2 / / Jenny:

Fann vägen hit från din vän: http://krickelin-krickelin.blogspot.com/

Åh så glad jag blev! Hit kommer jag snart tillbaka. Urmysig blogg!

#3 / / Sara:

Hallå kompis. Det var hundra år sen jag kikade här. Finfint som vanligt. Kan formen som den goda pajen är bakad i möjligen vara min? kramkram

#4 / / Doredoris:

Sara - skålen hade H i skåpen när vi träffades, så om du inte lånade ut den till honom för snart tolv år sedan, så får den nog räknas som våran ;)

#5 / / Henrik:

Det är min kära mors om jag inte minns fel. Kan nog ha varit en sån där fin" ta med sig gåva" när jag lämnade Eskilsgatan för att stå på egna ben , )