/ Allt från DoreDoris /

Väska

En fin väska som jag tror är handgjord med trähandtag. Jag gick förbi den på loppisen, men som tur var såg min vän den och visade den för mig. Tur hade jag att ha en så fin vän som tänkte på mig och lät mig köpa den! Nu följer den med mig varje dag. Ett fint fynd för 30 riksdaler.

#1 / / kristin:

Och nu ångrar jag mig...nej, skoja bara. ;) Den klär dig.

#2 / / Axelina:

Den var jättefin, vilket fynd för 30 kr!:)

#3 / / Kris:

Super fin taske!



Nogle gange har man lov til at være heldig ;)



Ha' en dejlig dag!

#4 / / fashionhaggan:

jag älsakr såna väskor, jag har nog ett tiotal olika hemma!

#5 / / Maria:

Superfin!! Och vilket jobb, det är väl broderat...

#6 / / Dos Jenny:

Hej Dorran (det kallas min mamma som heter Doris)det ligger en liten, liten, liten preview av er på dos nu!

#7 / / milla-andante:

Vilken härlig blogg du har!! Hittade precis hit!

Ja man får vara rädd om så fina vänner som hittar fynd åt en...:)

#8 / / kaylovesvintage:

nice bag

#9 / / Martina:

Hej!

På någotvis kom jag in på din blogg och satt och kollade och upptäckte direkt att du var intresserad av loppis-saker. Jag ville bara skriva till dig och berätta att jag och mina föräldrara har för ett par månader sedan startat upp en hemsida med loppis-fynd med bland annat 50/60-tals saker. Så jag ville bara skriva och berätta det här för dig. Hemsidan heter www.Kvalitetsloppis.se . Hoppas att du kanske hittar något som faller dig i smaken.

Med vänlig hälsning



Martina :)