/ Allt från DoreDoris /

Kejsarens nya lampa... på plats!

Jaha, och så här blev det!
Före


Efter





#1 / / rino:

schyst! kul blogg du har, har precis hittat hit

#2 / / Tuula:

Fiffigt!

#3 / / Claudia:

Fin!

Titta gärna in på min nya blogg!

#4 / / Martina:

Riktigt snyggt! Jag som är tokig i vitt tycker det blev snyggare med rött, jag vill minsann ta och göra likadant. Jag ser ofta billiga lampskärmar på loppisar!

#5 / / M:

nämen herregud, vi har ju en precis likadan hemma hos oss! fast vit!! :D och jag gjorde precis som du, skalade av det tråkiga tyget på den och kände mig riktigt smart.. haha :)

skoj när fler tänker likadant!

ha det bra!

/m

#6 / / madde:

Jag har oxå gjort min version av kejsarens nya lampa :) roliga loppisfynd du har hittat :)

#7 / / Lotten:

Den blev ju hur snygg som helst! Perfekt röd färg du hittade med ;-) Helt i min smak!

#8 / / Lisa:

Tjusssig lampa! så mysig blogg du har! roligt att du är med och tävlar, good luck!

#9 / / Sandra:

Snygg, en sån lampa gjorde jag mig också för ett tag sedan och snart ska den faktiskt få komma på plats :) Kram

#10 / / AnnaA:

Himla bra sätt att ta tillvara gamla lampor! Och snyggt!

#11 / / Cel'Dara:

Hittade hit genom länken på I Veras Hus. Måste bara säga att jag gillar verkligen din lampa! :-)

#12 / / Materielltjej:

Hej! Äntligen! Som jag letat efter vad originalet heter! Har ju spånat inför vår flytt att även göra en egen men med sammetsyta. Tack för tipset.

Jag har nu bloggat om detta pysslet och lånat bilden av dig men hänvisat hit då jag tycker din blogg är underbar. Hoppas det är Okej :)

Så glad att jag hittade din sida. Du är helt fantastisk och inspirerande!