/ Allt från DoreDoris / Inredning / fotografering / life / mat /

Årets trevligaste lill-lördag

En onsdag som börjar med ett tyst snölandskap, går över till regn och avslutas med en riktigt trevlig middag är inte dumt. Så borde alla onsdagar vara tänker jag. Förutom regnet då möjligen. 
Vi var alltså ett helt gäng bloggare, eller influencers som det så fint heter, som var inbjudna till Jotex huvudkontor.
Kristin, jag, Miranda och Jennie möttes upp på Hôtel Eggers för att sedan gå på en Limousinebuss till Borås.
Hur galet fin klänning har inte Kristin på sig här?
Från Stine Goya tydligen. Som en dröm precis som sovrummet ovan.
Charlotte Ryding och Anna Furbacken hade gjort helt fantastiskt inspirerande miljöer.
Dessa lampor skulle kunna få sitta i mitt sovrum.
Den här serien var också så himla fin!
Flera långbord stod uppdukade i deras stora fotostudio.
Läckert med en stor lampa mitt på bordet. Inte så praktiskt kanske, men fint.
Maten var helt i min smak och serverades på väldigt fina tallrikar. 
Måskit heter tydligen den här färgen enligt Miranda. Man lär sig något nytt varje dag.


influencers / jotex / jotexfamily / middag / westcoastinfluencers