/ Allt från DoreDoris / bröllop / fotografering / life / musik /

på bröllop med rammstein och kungaparet

 
 
Bröllop är ju något av det finaste man vet. Det är liksom kärlek ända ut i fingerspetsarna och man blir helt varm i hela kroppen. Igår var vi alltså på bröllop i det där orangeriet (också kallat Svineriet) som jag skrivit om förut. Det var helt magiskt! Brudparet själva är mycket garvade i det här med bröllop då de anordnar x antal bröllop varje år. Nu var det alltså äntligen dags för dem själva att gå till altaret i takt till Rammstein. De sjöng ihop och berättade för oss alla hur de hade funnit kärleken. Inte ett öga var torrt. Därefter blev de "vigda" av en av döttrarna som mycket modigt tog mikrofonen och till slut förkunnade att de nu kunde kyssa varandra. Kungaparet tittade på från en av hyllorna i orangeriet. En galet god middag med kött från egna eller lokala djur och sedan dans till långt in på småtimmarna! Mitt i dansen blev vi överraskade med en konsert inne i ladan av bandet Trampstamp. Kärlek. 
 
 
#1 / / JUNITJEJ:

Vilket roligt bröllop!

Svar: Ja det kan jag lova. Skulle jag gifta om mig skulle jag göra precis så :)
Doredoris