/ Allt från DoreDoris /

Måndagsfrukost

Är man inte ledig på självaste våffeldagen, får man ta det en annan dag helt enkelt. Måndagar är en bra dag tycker jag. Våffeljärnet är från när jag var liten och jag bytte till mig det från min mamma när hon ville köpa ett nytt till mig. Hon blev glad för att hon fick ett nytt och jag blev glad för att jag fick ett gammalt.

#1 / / •lotta på solrum•:

vi hade en brödrost i samma märke!

#2 / / pippilotta:

Gult e fint! och våfflor e gott...alla dagar kan få vara våffeldagar för mig:)

#3 / / mustafa:

åh! har ett exakt likadant, fast från loppis. har liksom inte förtroende för sådana där teflonsaker, gjutjärn rules.

#4 / / Anonym:

Mums fillibabba :)

#5 / / Barnens Hjältar:

Jag har också mammas gamla järn. Väl instekt och fungerar perfekt :-)

#6 / / Natalie:

åh vilka fina bilder! ...nu blev jag hungrig :( hahaha

#7 / / Maya:

Åh vad gott! Själv åt jag och barnen vofflor hela helgen! :D

#8 / / Malin:

Gu vad glad jag blev idag! Jag har följt din blogg i ja, 2 år tror jag!! Jag lämnar en komentar då och då! men idag blev jag glad, jag har en halv dålig dag och vips så kom posten. Ja, du vet, family living droppade ner i mitt brev inkast. 6 helsider med bara dig och din familj! Jätte fins repotage! jag visste ju att de skulle komma någon gång för jag mins att de var hemma och fottade hemma hos er, men att de komma idag gjorde allt för mig!!

#9 / / Eva:

Vilket fint reportage det var om dig och ditt hem i Family Living! Du/Ni har verkligen gjort ert hem speciellt och inspirerande! Grattis till det!

//Eva

#10 / / AprillAprill Johanna:

Finfint reportage! kram

#11 / / Ida:

Gud så gott :D

#12 / / Maria Broberg / Tioitolv.se:

Såg er i Family Living idag! Visste inte riktigt hur ni såg ut, men kände igen inredningen..! Tror jag är för trött för att skiva något vettigt, men jag gillade erat hem, det såg fint ut! /Maria Broberg

#13 / / Ulrika:

Vilken fin blogg jag fann! Underbart hem! Åh vad sugen jag blev på våfflor !Passar på att önska er en trevlig helg !



/ Ulrika