/ Allt från DoreDoris /

Piff av ljuskrona

Den här ljuskronan (Sirlig/IKEA) tar vi fram på julafton för att få lite mysigt ljus i taket. Egentligen är den lite väl romantisk för min smak och därför piffade jag till den det här året, så att den passar mer hos oss. Jag tog helt enkelt lite tygspill och lindade runt metallen. Nu gillar jag den bättre!
FÖRE

EFTER



#1 / / pippilotta kollijox:

ja med! fint det blev.

#2 / / Jennie:

Tjusigt! Just så hade jag tänkt göra med lampan jag fick av dig:-). Kram min fina

#3 / / Pilvitarha:

Such a great idea, I think I'll have to borrow it a little! :D

#4 / / Lotten:

Åhh den blev ju superfin!

#5 / / jannice:

Jättefin! Älskar färgerna! Superbra idé! :)

Jannice

#6 / / Kicki:

Det blev verkligen SÅ mycket bättre!

#7 / / Hanna:

Det där tänker jag plagiera. Rakt av. Tack för tipset!

#8 / / Inger:

Så kult!!

#9 / / Mia:

Nämen...vilken käck idé! Gamla trasor kan allt pigga upp!

#10 / / Emeli/Lovely chaos:

Jag gjorde ungefär så med mina galgar. Kolla här: http://lovely-chaos.blogspot.com/2011/02/kemtvattsgalgens-partyklader.html