/ Allt från DoreDoris /

I mammans fotspår

Vi var på loppis häromdagen och treåringen kom springandes med de här fina små träskorna.
De kostade tio kronor och hon skulle tvunget ha dem (och jag var inte svårövertalad...haha)
Hon går i dem varje dag.

#1 / / Teresia:

Vilken härlig blogg! Är det ok om jag länkar bilder till ett inlägg om den?

#2 / / Tavelhus:

Vilket fynd med köksmöblerna! Jättefint hem ni har!

#3 / / helena:

åh, träskor! det var längesen jag hade ett par egna..var nog också omkring tre år! Väldans vilken bra smak hon har! Antar att ni hör när hon kommer på långt avstånd nu, bonk bonk bonk! :)

#4 / / Ebba:

Vilka fina! Å vilka barndomsminnen de väcker :-)

#5 / / makiato:

Så sött!

#6 / / Elisabeth - anyhow.se:

BRA val! De är nästan t o m lite skönare när de har blivit använda, på hösten var de som en handske! :)

#7 / / Anna:

Hihi, din 3 åring verkar defenitivt präglad.



Min 5 åring fick "köpa något" när vi var på loppis, och han fyndade ett jättefint 40-tals nattduksbord för en tjuga! :D

#8 / / Anna:

Hihi, din 3 åring verkar defenitivt vara präglad!

#9 / / •lotta på solrum|fnurr•:

så fina!

jag kommer ihåg platåträllorna som man sälv suktade efter som barn.

#10 / / Kajsa:

Vilken mysig blogg! Här kommer jag nog titta in lite då och då :)

#11 / / Ylva:

Härliga! Jag hittade nyligen ett par röda träskor jag hade när jag var liten som min son nu älskar att klappra omkring i.

/Ylva

#12 / / Jenny:

Jättesöta =)