/ Allt från DoreDoris /

Dockvagn i trä

När jag var liten hade jag en sådan här vagn (och har fortfarande), med suflett i trä och tyvärr ett mycket saknat handtag.
När jag hittade den här vagnen för 20 kr, blev jag glad som en lärka. Nu kunde jag ju laga min gamla kära vagn!
Dock var denna vagn en storlek större, så handtaget passade inte. Den används idag väldigt flitigt som både sittplats och leksakskorg och min gamla vagn får stå i källaren ett tag till.
#1 / / krickelin-krickelin:

Så söt hon är. Och vagnen är ju superfin, passar hemma hos er perfekt. Ha en fin dag.

#2 / / Emilia:

Härlig blogg och vagn - kul med gamla modeller!

#3 / / bitte:

va söt

#4 / / Anonym:

Underbar vagn! Vilket fynd för tjugo spänn!

#5 / / vintageretroprinsessa:

Vilken fynd för en 20 :)



Kul att fynda loppis : )



Mvh Jessica

#6 / / vita villan:

Hittade hit via bloggen Vardag.

Ville bara säga att du har en jättefin blogg.

Kul att se alla dina fynd! Så mycket nostalgi!

Hit kommer jag gärna igen.