/ Allt från DoreDoris /

Docksäng

Tjänster och gentjänster kan det kallas, men jag fick i alla fall den här fina docksängen av min vän!
Vi konstaterade att den var lite ranglig, men kom snart på att detta berodde på att den har en "smart" ihopfällningskonstruktion, vad nu det ska vara bra för på en docksäng. Snarare farligt. Men för mig kommer det ju bli bra när den ska målas!
Den kommer nämligen inte att få förbli grön, men jag suger på den karamellen en stund.
Övriga färger i rummet är rött, orange, rosa och gult så någonstans där kommer det nog att landa...
#1 / / jessica:

Oh, vilken fin. Fin blogg. Loppis är bäst!

#2 / / Heidi:

En sådan har min kära svärmor. Hennes är vit.

#3 / / krickelin-krickelin:

Vår docksäng är nu röd och fullproppad med nallar, slänger in någon bild kanske på söndag. Önskar er en fin helg. kram

#4 / / Jenny Sammy Rose:

Fint. madrassen med.

#5 / / Nusse:

Åhhhh måla den inte! Den är ju hur fin som helst nu!

#6 / / Karina:

Om du vill måla den kan du ju ta upp den fina gula färgen i tyget som ligger i!



Fyndade själv en docksäng (en bild från min gamla blogg)

http://trasseltofs.bloggagratis.se/2009/03/10/1469326-ett-inlagg-i-helgens-tecken/



Den är oxå skit ramglig och har en 'smart ihopfällningssak'

Men snygg är den :)



/karina