/ Allt från DoreDoris / Kök / life /

japansk tekanna

 
 
Ända sedan jag var hemma hos en vän och såg hennes japanska tekanna i gjutjärn har jag letat efter en till mig själv. Äntligen har jag hittat en, så nu blir det tedrickande för hela slanten, det kan jag lova!

Tekannan köpte jag på Netto av alla ställen. Det kunde jag aldrig tro att det var där jag skulle hitta den. 
 
#1 / / JUNITJEJ:

Snygg kanna!

Svar: Ja jag är helt kär :)
Doredoris

#2 / / Louise:

vad häftig :D

Svar: Ja himla fin faktiskt.
Doredoris

#3 / / Anna Kubel:

Så fin! Vart har du köpt den?

Svar: På Netto av alla ställen! De tog dock slut väldigt snabbt men man kan ju ha tur att de finns kvar någonstans.
Doredoris

#4 / / Marie:

Så fin =D, så fin teburk med i plåt

Svar: Ja det är fint med plåtburkar. Finns ofta på loppis.
Doredoris

#5 / / Cecilia Par:

Gu vilken fin! Har också varit på jakt efter en tekanna, speciellt någon med sil i - vilket denna också verkar ha.

Svar: Japp den har sil. Funkar ju bra med påsar också å andra sidan :)
Doredoris

#6 / / Maria Ekblad:

Men åh så fin! Och jag tycker murgröna i ekollonvaserna är så fint också, har det hemma i fönstret jag med. :)

#7 / / Ninni:

Vilken fin kanna! :)

#8 / / Josephine:

Åh vilken fin! Förstår att du ville ha en själv :)

#9 / / Emma:

Så mycket vackert du visar!

Svar: Tack snälla!
Doredoris