/ Allt från DoreDoris / Inredning / life / loppisfynd / musik / sovrum /

Mässingskanna & P3 osignat...

 
Två av mina fina vänner har öppnat vintagebutiken "Vintagebyrån" här i Varberg och jag kan säga att det är helt livsfarlig för mig att åka dit, eftersom precis allt är så himla fint och väl utvalt. Att de sedan har inrett butiken helt ljuvligt i mina ögon gör det ju inte lättare att komma därifrån tomhänt om man säger så. Ett hett tips om man är i Varberg en lördag mellan kl. 10–15 med andra ord. Jag kom hem med världens finaste kanna i mässing som bara behöver lite puts så ser den som ny ut tänker jag. Älskar den!
 
 
En annan rolig sak som damp ner i min mans mailbox är att en av hans låtar finns att rösta på i radioprogrammet P3 Osignat – Topp 10. Jag är stolt som en tupp såklart och vill naturligtvis fiska efter så många röster som möjligt för att få höra låten spelas i P3 på söndag! Rösta på hans bidrag här så blir jag sååå glad! Man kan rösta till på onsdag 27/4 kl 23.59.
 
 
#1 / / ISA:

Tror jag skulle ÄLSKAT den där butiken du.. <3

Svar: Det tror jag också! Komsi komsi till Varberg :)
Doredoris

#2 / / Maria:

Sjukt snygg kannan.
Maria

Svar: Eller hur?! Är helt kär som sagt...
Doredoris

så fin

#4 / / Lydia:

snygg!

#5 / / Johanna:

åh så snygg kanna! jag hade nog också haft svårt att komma därifrån tomhänt... :)

#6 / / Elin:

Den var verkligen snygg! Vilket fynd :)