En helg i Götet

Det här med att jobba i hotellbranschen är ju inte helt fel för någon som gillar att bo på hotell. I helgen skulle min man på fest i Göteborg och då passade jag och mina tjejer på att hänga med. Inte till festen då, men vi gjorde stan och bodde över på hotellet. Betti passade såklart på att spexa i sängen det första hon gjorde.
 
 
 
Vi hade köpt Göteborg Citycard vilket gav oss fria resor i kollektivtrafiken, fri entré till bl.a. alla museum, Universeum, Liseberg (inte öppet ännu tyvärr) och Alfons Åbergs Kulturhus och mycket mer. Hur bra som helst om man vill göra mycket när man besöker Göteborg.
 
Jag tycker att det är himla kul att göra enkla små filmer i mobilen och här kommer en liten sådan från vårt besök på Universeum. Nu tar jag fram skämskudden i ungefär en minut och femtio sekunder och bjuder på det här:
 
 

Vi passade även på att besöka en fin vän som bor så magiskt fint. Tyvärr fick jag inte med mig kameran, men mobilen var som vanligt med.

 
#1 / / ISA:

åh vad längesen jag var i gbg känner jag nu, så fin stad ju <3

Svar: Ja bästa staden tycker jag. Lagom stor :)
Doredoris

#2 / / Sara:

Åh, det låter ju helt underbart! :D

Svar: Ja det var en fin helg :)
Doredoris