/ Allt från DoreDoris / Inredning / jobb / life / resor /

på en takterrass i brooklyn

 
När vi var i New York i somras gillade jag nog allra bäst stadsdelen Brooklyn och Williamsburg. Helt fantastisk atmosfär och så långt ifrån pulsen på Manhattan man kan komma trots att det bara är en bro bort. Vädret var magiskt och vi gjorde ett litet studiebesök på Whyte Hotel. Så fint!
 
Vi köpte oss lite glass och gick runt och bara sög åt oss inspiration åt alla håll och kanter. Vi lyckades snubbla på den härligaste baren man kan tänka sig, The Gorbals, som ligger på en takterrass. Whiskey Sour blev det i mitt glas såklart. Bästa drinken! Det fanns för övrigt mycket inspiration på bar- och restaurangfronten i Brooklyn. Jag kommer tillbaka, var så säker!
 
#1 / / Ylva:

Vill åka till Brooklyn direkt när jag ser detta, utan att ens ha varit där tidigare :)

Svar: Jag hänger med! ;)
Doredoris

#2 / / corneliaeriksson.blogg.se:

Är så himla glad att blogg.se tipsade om din blogg, har klickat mig runt här inne hur länge som helst känns det som nu. SÅ mycket fint! Trevlig helg :)

Svar: Men tack vad glad jag blir Cornelia! Både att du gillar vad jag gör och att blogg.se tipsade om mig. Det värmer i hjärtat! Trevlig helg till dig med :)
Doredoris

#3 / / JUNITJEJ:

SÅ underbart det ser ut!

Svar: Det kan jag lova att det var :)
Doredoris

#4 / / JUNITJEJ:

SÅ underbart det ser ut!

#5 / / ISA:

faaaan vad najs det där verkar då! fina platser det finns <3

Svar: Ja riktigt härligt! Det bästa var att vi bara sprang på baren av en slump, inget vi visste fanns alltså. Världens oas mitt i storstaden!
Doredoris

#6 / / Matilda Persson:

Härliga bilder!

Svar: Tack vad glad jag blir Matilda!
Doredoris

#7 / / Amanda:

Men vilka mysiga bilder, fina!! :)

Svar: Tack Amanda! :)
Doredoris

#8 / / Elin :

Ser ljuvligt ut! :)

Svar: Tack Elin, det var det ;)
Doredoris

#9 / / malin:

Var gärna med i min veckans blogg på nouw.

#10 / / minarodaskor.blogg.se:

Alltså wow! Det där stället såg ju inte helt fel ut!

Svar: Det var riktigt bra!
Doredoris

#11 / / MYLLENBERG - finalist i Top Model Worldwide:

ser helt fantastiskt ut! själv har jag aldrig varit utanför europa, men en dag så ...! :)

Svar: Resa är ju det bästa som finns, men Europa är ju inte illa det heller! :)
Doredoris

#12 / / Ellen:

Så mysigt det ser ut!!

Svar: Japp det var det kan jag lova! :)
Doredoris

#13 / / Sandra B. En annorlunda reseblogg:

Fina bilder! Man vill verkligen bara åka dit bums!

Svar: Tack Sandra! Samma här faktiskt. Jag åker gääärna tillbaka! :)
Doredoris

#14 / / Patricia:

Åh vad det ser härligt ut!! :)

Svar: Åh ja det var det minsann :)
Doredoris

#15 / / Silvia:

Underbara bilder! VERKLIGEN!

Svar: Tack snälla Silvia! Det gör mig verkligen glad att höra!
Doredoris