/ Allt från DoreDoris / födelsedag / hotell / life /

om att fira på hotell

 
När vi fyller år har vi gjort det till en liten tradition att åka iväg och bo på hotell någonstans, bara vi två. Den här gången blev det Falkenberg Strandbad. Vi checkade in på fredagen och på rummet hade mina kära kollegor överraskat oss med en flaska bubbel som en grattishälsning. Fint det!
 
 
Vi fick ett rum med utsikt över havet och jag tror bestämt att det är samma balkong som de har använt vid fotograferingen av sin katalog. Gillar rottingstolarna som fanns på balkongen.
 
 
Efter lite bubbel var det alltså dags att svida om för en fyrarätters middag i restaurangen.
 
 
Pressobryggare med timglas som talade om för oss när det var dags att pressa ner handtaget. Stort gilla på den lilla finessen.
 
 
Efter middagen var det dags för spa. Lite udda variant att äta först och gå på spa sedan, men jag gillade det. Lite lugnare på spa dessutom! Men först lite mer bubbel på balkongen.
 
 
Jag fyllde år dagen efter, så en hotellfrukost att starta födelsedagen med är ju inte fel någonstans tycker jag!
 
 
Här kan du se förra årets födelsedag på Varbergs Stadshotell & Asia Spa samt Hotell Flora i Göteborg.
 
#1 / / Elisabeth - elisabethia.blogg.se:

Åh vilken fin tradition och väldigt fina bilder!

Svar: Ja bästa traditionen! Tack Elisabeth! :)
Doredoris

#2 / / corneliaeriksson.blogg.se:

Vilken underbar tradition! Och det där stället, det ser ju inte helt fel ut om vi säger så...

Svar: Ja det är bästa traditionen och vi kommer att fortsätta med det för alltid tror jag. Vi fyller med ett halvårs mellanrum och det blir perfekt att göra det två gånger om året. Bästa egentiden som faktiskt blir av! :)
Doredoris