/ Allt från DoreDoris / fotografering / kids / life /

Med hår som guld

 
Det här är min bästa vän och hennes dotter Esther. Esther är ljuvlig som en docka och med ett hår som lyser som guld eller kanske att koppar är mer korrekt. Storebror Jack (som susar förbi i bakgrunden) är en av de skönaste fyraåringar jag har träffat faktiskt. Han har alltid den där frågan man inte har svaret på och fullkomligt ääälskar Frost, klänningar och nagellack. En av de viktigaste och ständigt återkommande frågorna till min man är om hans Opel är snabb. Kärlek!
#1 / / Anette:

Oj, så söt hon är lilla Esther. Hon har verkligen en härlig hårfärg, hoppas hon får behålla den.

Svar: Ja det är verkligen magisk! Storebror är ljus nu så vi får se vad som händer :)
Doredoris

#2 / / M:

Min förstfödda hade hår som guld när hon var nyfödd. Alltså tonen ljusare än Esther. Hon har behållt sitt gyllene hår även om det har blivit mörkare med åren och nu är hon i åldern att jag inte längre har något att säga till om vad gäller hårfärg så nu har hon blekt det för att senare kunna färga det i blått eller klarrött eller vad det nu blir för färg.

Hon får nog behålla sin röda färg även om den säkert är både ljusare och sen blir mörkare under åren som går.

Svar: Jag kan tänka mig att man får stå ut med en del sådant när de blir äldre. Det återstår att se hur det blir helt enkelt :)
Doredoris