/ Allt från DoreDoris / Kök / life / mat /

kan man älska en sax?

 
 
Jo, det kan man nog. Helst om den är gyllene och präglad med ett drakmönster. Jag fick den här av en vän som köpte den i Vietnam och de hade visst tyckt att hon var lovligt galen som ville köpa flera stycken. Den är riktigt vass och sådär lagom tung. De använder den för att klippa fågelben om jag förstod det hela rätt. Ursnygg är den hur som helst!
 
#1 / / Beatrice:

Tror minsann att jag också älskar din sax! Låter som rena drömmen, och ser ut som en dröm också. Är bara lite, lite avis, hehe.

Svar: Förstår det. Är nästan avis på mig själv ;)
Doredoris

#2 / / M:

Men åååååhhh *dregel* vilken läcker.

På första bilden ser den ut som en liten sysax men just att den var så rejäl höjde "vill ha" faktorn rejält.

Svar: Den har perfekta sizen om du frågar mig men en likadan sysax hade inte suttit fel heller :)
Doredoris

#3 / / FrökenTV, bloggen om tv och film:

fy vilken snygg sax.

Svar: Jag gillar den skarpt!
Doredoris

#4 / / Viktoria Ulin:

Wow! Otroligt vacker sax! :D

Svar: Håller med. Jag älskar den!
Doredoris

#5 / / corneliaeriksson.blogg.se:

Om saxen ser ut så där så, ja man kan älska en sax.

Svar: Ja det är helt kört att inte göra det :)
Doredoris