/ Allt från DoreDoris / kids / life /

14 år sedan - lägg av liksom

I tisdags fyllde vår stora kille 14 år. Fjorton år alltså. Jag blir lika förundrad för varje år, för det känns ju som om det var igår han låg i min mage liksom. Vattnet gick till "Sen kväll med Look" kvällen den 17 november och morgonen efter tittade han ut, vår Ossian.
 
 
I tisdags firade vi efter skola och jobb. Han fick fritt välja vart vi skulle gå (så fritt man nu kan välja en tisdag i november i lilla Varberg) och det värmer i mitt hjärta att han direkt sa att han ville gå till Nami. Det är verkligen hela familjens favoritställe och kommer man till Varberg ska man absolut gå dit. Det finns mer än bara sushi och allt är sjukt gott måste jag säga! För att inte tala om hur snyggt allt är.
 
 

 
 Nu är det dags att hämta upp Mokkasin-Sofia på tågstationen och köra till Strömma Farmlodge för kustfolk. Det är marknad och sedan blir det tjejfest med vin, badtunna och världens mys kan jag lova.