/ Allt från DoreDoris / Badrum / Kök /

Snart badpremiär!

 
 
 
Äntligen har vattnet i vår gäststuga kopplats in i köket och i badrummet. Nu inväntar vi bara elektrikern så att vi kan få varmt vatten i badkaret också. Badkaret ja, det är nog höjdpunkten med stugan, då vi inte har något badkar inne i huset. Barnen nästa längtar ihjäl sig, men snart blir det premiär!
 
 
Blandare från FM Mattsson, Matta "Anna" från Brita of sweden, Näverkruka från Granit, Gul lampa och kaffekoppar från loppis.
Interiör / badrum / kök / stugan
#1 / / Frida:

Nej men herre min skapare vad snyggt!
Jag har lagt upp tre nya bilder någonstans på min blogg! Den som svarar rätt får en länkning? (Bilderna som jag lagt upp ligger med i inlägget där jag ber er hitta bilderna) :)

#2 / / Joe:

Fina bilder!

#3 / / Jenny :

Wow vilka fina bilder, otroligt snygga! :)

#4 / / Living with Tess:

Så fint och fräscht det ser ut, stort gilla!

#5 / / Robex Lundgren:

gillar du musik, missa inte min blogg intervjuar band varje dag
http://ghgumman.blogg.se/
http://www.facebook.com/mosanmusikfriket?ref=hl

#6 / / Annster:

Så fint :)

#7 / / Veronica:

Så fint och fräscht!

#8 / / Leathermaster Scandinavia:

Hej!
Vad trevligt det ska bli att få träffa dig på #bloggforum2014 Om du undrar vilka vi är eller vad vi gör så surfa gärna in på vår hemsida eller följ oss på instagram, blogg eller facebook.
mvh
/Vi på Leathermaster