/ Allt från DoreDoris / Kök / life / loppisfynd /

Musslor och Bloggforum

 
 
Vinkokta blåmusslor är något vi gärna gör på fredagar istället för tacos. Ok, tacos i all ära, men det kan ju vara trevligt att bryta trenden ibland. Det känns extra bra att göra något som går snabbt på fredagen då man är lite extra sugen på att äta något gott men ändå enkelt. Det är ju toppen när även barnen gillar dem (iaf två tredjedelar av skaran, vilket får ses som ett gott betyg ändå) Jag äter sällan bröd, men lite gott Levain-bröd till soppan tar jag gärna. Kustbageriet här i Varberg gör det allra bästa om du frågar mig.
 
På söndag (till måndag) är jag och Krickelin tillsammans med 58 andra bloggare bjudna till Bloggforum 2014 som arrangeras av Frida Ramstedt på trendenser.se Det kommer ske av stapeln på Scandic Rubinen i Göteborg och det ska bli fantastiskt trevligt måste jag säga. Att bara få hänga lite extra med Kristin är fint nog, att dessutom få träffa och ta lärdom av en massa andra bloggare känns väldigt intressant, men samtidigt lite nervöst. Att doredoris.se dessutom fyller sju år på måndag är ju helt sjukt.
#1 / / GoForFit:

Så gott! :)

#2 / / Jenny - Hemtrender:

Kul att du också ska dit! Då ses vi där =)

Svar: Tack detsamma! Kommer bli toppen!
Doredoris

#3 / / M:

Grattis på 7-års dagen!