/ Allt från DoreDoris /

En liten resumé från Bloggforum 2014

I helgen var jag alltså på Bloggforum i Göteborg som var helt superbt anordnat av Frida Ramstedt som driver sveriges största inredningsblogg tillsammans med hennes vapendragare Helén, Scandic Rubinen i Göteborg samt ett gäng sponsorer. Jag blir helt varm i hjärtat när jag tänker tillbaka på hur många fina engagerade människor det finns i bloggvärlden och att så många är villiga att dela med sig av allt de kan! Tänk bara Frida som är helt grym och inte alls skulle behöva andras hjälp, men ändå lägger tid och energi på att samla en massa människor som i det här fallet brinner för inredning. Guldstjärna minst sagt!
 
Frida på trendenser.se
Finaste solbrillorna från For good luck
Italiensk buffé
Goodie bags som hette duga. Vi kan även kalla den (dem) för veckans träningspass.
Helén (som också skulle kunna vara stand-up komiker, hon var nämligen sjukt rolig) Frida och Johanna.
Johannas fina kimono var kvällens snackis.
Frukostgänget - Johanna, Nanna, Lina, Tina, Sofia och Kristin
 
En väldigt givande och rolig helg som sedan blev till sexårskalas här hemma och därefter följdes av sjukt barn och VAB på det. Så kan det gå.
#1 / / GoForFit:

Härliga bilder!! :)

#2 / / Frida:

Men åh vilka fina bilder, och ord. Tack!! Vad gullig du är. Jag blev så himmelens inspirerad av alla idéer och tankar och all positiv energi som snurrade runt i kroppen efter den här träffen så det gav mig mångfalt tillbaka. Tack för att du kom och tack för de tjusiga blommorna. Jag hoppas att vi får tillfälle att ses snart igen (kanske redan nästa helg?). Kram

Svar: Tack vad snäll du är! Angående nästa helg är jag ev med en stund. Vi ska på Kent på em/kvällen. Man kan ju tyvärr inte vara med på allt! ;)
Doredoris

#3 / / Jenny - Hemtrender:

Vilka fina bilder du tagit! Hoppas vi får chans att prata mer nästa, eller någon annan gång :) var så himla många där så man hade behövt en hel vecka istället för bara 1 natt ;)