/ Allt från DoreDoris / Inredning / fotografering /

Inspireras...

 
 
 
 
 
...eller kopieras, det är frågan. När jag såg den här bilden tyckte jag den var så enkel och fin och min första tanke var att jag direkt skulle beställa den. Men sedan slog det mig att jag faktiskt skulle kunna ta en liknande bild själv. Nu såhär i efterhand känns det lite som om jag har snott bilden, fast jag har tagit den själv. Själva posen med benen är ju densamma, men med endast en person på bilden och betydligt rörigare bakgrund. Hur som helst inspireras man ju av alla överallt och det finns nog ingen unik bildidé egentligen när man tänker efter. 
 
Jag och minsta tjejen är krassliga idag och orkar inte mycket mer än att mysa i sängen med öppet fönster (vi hör faktiskt vårfåglarna) och blogga med tidigare tagna bilder. Funkar ju det också.
 
 
#1 / / Caroline:

Jag tyckte bilden var jättefin :) och så länge ingen annan än du vet att du "kopierat" en befintlig bild så spelar det väl en mindre roll.


Kika gärna in i min blogg om träning, skönhet och shopping. Följ min resa mot en fastare kropp och bättre välmående!

Svar: Hehe då har jag alltså avslöjat mig med det här inlägget nu då ;)
DoreDoris

#2 / / Iz:

Jättefin bild, tycker det är att inspireras!

#3 / / Erica Sjöholm:

Jag tänkte precis samma som dig! Tänkte köpa bilden dirket för den är så fin! Men sedan så tänkte jag tanken att ta en bild på mina två barn i samma utförande. Vi får se vad det blir! Det kännse lite som man kopierar som du säger fast ändå inte:-)

#4 / / sandra:

Så är det väl med allt, alla inspireras av alla. Dessutom tänker jag att det kanske är roligare att ha en personlig bild än på någons annans töser. Kram S

#5 / / sara:

väldigt bra inspiration!

#6 / / Sandra:

Jättefin bild! självklart får man inspireras, särskilt om man gör det för privat bruk!

#7 / / Hanna - Min vardag, smycken och mode:

Vilken fin bild. Tycker inte att du snott bilden då du gjort en egen version av den.

#8 / / Joe:

Riktigt fin tavla!! :)

#9 / / Stickan!:

Jättesnyggt!

#10 / / Emma Grann Fotografi:

Coolt!!!

#11 / / Jennie ohlson:

jättefin bild ju :)

#12 / / Joy Wagner:

Åh vilka härliga bilder!
Hoppas du får e fin dag<3


Är man intresserad av en blogg av en fartfylld frisör och fransextesionist som älskar partaj
och har en svaghet för skönhetsingrepp kika då gärna in hos mig. Bjuder på många spännande skönhetstips och recept.

www.msjoywagner.blogg.se

#13 / / Jennifer:

FinA bilder och fin blogg!! Inspererande! ;)
(Kika gärna in på min blogg. Allt från hästar till pyssel! :))

#14 / / Annster:

Fint :)

#15 / / A:

Fin blogg :)

#16 / / Greta J:

Superidé! Jättefint foto och mkt roligare...på ditt sätt! :-)

#17 / / Lisette:

Fint!

#18 / / Jasmine:

Jag tycker att du har inspirerats, inget annat.
Den röda lilla fåtöljen är ju ljuvlig!
Kram

#19 / / pucci.blogg.se:

Älskar den lilla mobilstolen :D så söt

#20 / / Emelie:

Det är verkligen sant! :)

#21 / / Jojo:

Fint :)

#22 / / JENNYH - Mammablogg:

Jättefin! Klart man ska inspireras av andra =)

#23 / / Michelle Gawronska:

Så snyggt!

#24 / / wilma:

Jättesnyggt verkligen!!!

#25 / / Ulrika:

Hej! Såå fin!
Och - Om ni vill sälja någon av växa-sängarna så är jag mycket intresserad =) Men vet inte var du bor..men den gula är ju grymt fin.

Svar: Hej, ska ha det i åtanke. Vi bor på västkusten.
DoreDoris

#26 / / Katta:

Hej grymt fin blogg du har! Kolla gärna in min och ställ gärna en eller flera frågor i min frågestund. Betyder verkligen guld! Kram

#27 / / Ida och Amanda:

Så fint!

#28 / / ♥ only:

Det är ju bättre när man vågar göra något eget efter att man har inspirerats av någon annans verk :) Bilden blev jätte fin!

#29 / / Jennie studerar i Los Angeles:

Snyggt:D

#30 / / Anne Rosenberg:

hej,,bloggar inte,,men hamna på din sida när jag var inne och kolla viola gråsten plädar,,du skrev du hade en i turkost,,jag hittade en idag för 40kr på kupan,,fynd,eller,,i min står det by appointment to his majesty of sweden,,och den vanliga etiketten,,är vädbar i ull och 2 nyanser turkost,,men en fråga??är inte dom ganska värdefulla???eller har jag fel??tacksam för svar,,du har en fin sida,mvh Anne

Svar: 40kr tycker jag var ett fynd och hade absolut köpt. Plädarna är otroligt varma och sköna.
DoreDoris

#31 / / vendela:

riktigt snyggt!