/ Allt från DoreDoris /

Kentfest

 
I söndags skaffade vi barnvakt till småkidsen och tog med oss vår stora kille till Göteborg och Kentfest. Tyvärr missade jag det här roliga som hände på hemmaplan, men man kan ju inte vara med på allt, som min man sa. Så är det väl. Höjdpunkten enligt mig var Nina Persson och Kent såklart. Tonåringen var även nöjd att få se Alina Devecerski. Tyvärr var väl inte ljudet helt på topp om man ska vara petig, men stämningen var desto bättre. Kents bästa var absolut deras första extranummer. Jocke Berg gör ett politiskt statement mot rasism och spelar sedan "Sverige". Gåshud och nära till tårar av mäktighet är en bra beskrivning av mig just då och jag ångrar såå att jag inte filmade det hela. Jag hade inte ens uppe kameran under konserten...
 
 
Tänk att han är längre än mig nu...
 
 
Vi köpte finglass.
 
 
Vi fick skjula lite när regnet kom. Vi var inte ensamma om det om man säger så.
 
 
#1 / / Miranda :

Hej. Äääälskar din outfit! Undrar vart dina kläder kommer ifrån? Tack för himla trevligt bloggläsande, återkommer ofta och gärna!

Svar: Tack, vad glad jag blir! Den svarta klänningen är från H&M och Kimonon från Lindex. Skorna från Vans.
Doredoris

#2 / / maria at inredningsvis:

Vilka HÄRLIGA somriga bilder :) jag blir glad härinne

Ny post ute…en underbar våning i GBG signerat sekelskifte :)

Jag passar även på att önska dig en ljuvlig midsommar med mycket sol :)

LOVE Maria at inredningsvis – inredning it’s, Swedish for decor :)