/ Allt från DoreDoris / DIY / trädgård/växter /

det är här vi hänger nu

Vid vår nybyggda stuga på tomten har vi precis gjort klart en uteplats där vi har sol ända till den går ner i horisonten (ok, lite bakom ett berg först, men nästan) Vi har grävt ut och fyllt med sten. Under tiden har jag hängt en del på pinterest och det är helt galet vad mycket bra inspiration man får därifrån! Har nog sagt det femtioelva gånger nu, så har du inte skapat dig en användare där tycker jag att du ska göra det på momangen.
 
 
Vi har aldrig varit speciellt intresserade av trädgård, den har liksom bara funnits där. Många har sagt att det är konstigt, eftersom vi gillar att göra fint inomhus. Energin har väl helt enkelt inte räckt till både hus och trädgård antar jag... Som tur är bor vi inte bland en massa andra hus och har därför ingen press från några grannar direkt, vilket jag kan tänka mig finns i bostadsområden. Sedan gillar jag när det är lite somrigt och vildvuxet också. Tur för mig. Det är nästan så att man har blivit lite nykär i sin egen trädgård.
 
 
Det kommer helt klart bli många sköna kvällar med min snygga man, backgammon och ett och annat glas vin i de sista solstrålarna för dagen. Det är jag säker på!
 
 
 
 
#1 / / Trees, mamma i London:

Vilka underbart härliga bildeR!! :)

#2 / / frmodligen.blogg.se:

Så otroligt fint du har det! Jag tycker att terracotta-krukor är dom snyggaste krukorna :)