/ Allt från DoreDoris / life / loppisfynd /

Loppis längs vägen

 
Vi cyklade från stranden idag och såg en loppisskylt. Självklart cyklade vi dit och väl där hittade jag inte mindre än två fina väskor som fick följa med hem. En i fint brunt lappat skinn och en i bast med trähandtag. Jag älskar att hitta just väskor på loppis, för då är det ju sällan någon annan som har en likadan. En bastväska är ju dessutom helt perfekt att ha med till stranden eller bara ha hela tiden när jag tänker efter. Det är förresten fler än jag som har varit på jakt efter en bastväska.
 
 
Det roliga var att det var en fd kollega till mig som har dragit igång en sommarloppis alldeles i krokarna som jag helt har missat. Varje torsdag i sommar vad jag har förstått. Hon har precis öppnat eget företag där hon hjälper folk att rensa ut och få tillbaka sina ytor. Hon har alltid varit en loppisräv, så när hon själv rensar ut finns det mycket att fynda vill jag lova.
#1 / / JUNITJEJ:

Vilken fin väska!