/ Allt från DoreDoris / DIY /

Den stående presenten

 
Jag har vid ett flertal tillfällen gett bort en sådan här mugg, gjord av Arne Jacobsen, i present till mina vänner. Bokstav efter förnamnet då såklart. För att göra något lite extra har jag köpt en miniväxt och satt i muggen, men ändå behållit kartongen. Presenten blir liksom lite mer än bara en mugg då tänker jag. En vän fick Lotta Lundgrens "Tio lektioner i matlagning" också. Inte för att hon behöver lektioner i att laga mat (hon är grym på det kan jag lova) utan mer för att den är så snygg och ska vara extremt rolig att läsa. Det kan man ju inte tro om en kokbok.
 
Jag har för övrigt blivit faster idag (för andra gången) och inväntar nu namnval så att jag kan fortsätta ge den här presenten och slippa tänka nytt.
#1 / / JUNITJEJ:

Så fin present!

#2 / / Jenny - Hemtrender:

De muggarna är precis lagom som present så och muggar kan man aldrig få för många av! Grattis till Faster lyckan också:)

#3 / / Nina:

Grymt fint blev det i alla fall! :)

#4 / / Joe :

Bra ide! :)

#5 / / Amanda [SPONTAN]:

Fantastiskt bra idé och vad roligt att bli faster! :)

#6 / / Sofia:

Snyggt och stilrent!

#7 / / Johanna:

nice!

#8 / / Annster:

Så fint :)

#9 / / Liborius:

Jag har också den boken och den är underbar!:)

#10 / / Ellen:

Åh, jag tror jag hittat en ny favvoblogg :-) Så fint ni har det där hemma. Blir sååå inspirerad!

Svar: Tack vad glad jag blir :)
DoreDoris