/ Allt från DoreDoris / Inredning / Vardagsrum /

Mitt monster...

 
...eller ja den kallas väl Monstera om jag har förstått det hela rätt. Jag är inte speciellt förtjust i växter som blommar så därför har mitt nya svarta blivit gröna växter. Jag har verkligen inga gröna fingrar, så jag behöver lättskötta växter. Jag tycker att bladen på den här växten är så enkla men så snygga!
 
 
Här är ytterligare en grön växt som har fått stå kvar i det bruna pappret de använde i blomsteraffären. Istället för kruka liksom. Jag har tyvärr ingen aning om vad den heter, kan det vara Fjäderkalla?
#1 / / biggeros:

Då passar de växterna du har valt perfekt om du inte har gröna fingrar.

#2 / / Leila:

Snyggt! Bra tips :)

#3 / / Amanda:

Fina, och fina bilder! :D

#4 / / M:

Fint :)

#5 / / Joy Wagner:

så fint.. älskar gröna växer eller växter överhuvudtaget gör hela hemmet!
Hoppas du får en riktigt fin helg<3
Har du en minut över får du gärna kika in hos mig och lämna ett litet spår<3

#6 / / Fröken Grön:

Älskar översta växten! :D

#7 / / ida:

men vilket fin monster hihi!!❤

#8 / / Cathrine Forsell:

Haha coola växter!

#9 / / Beatrice:

Var har du hittat Monsteran? Har letat ihjäl mig efter en i snart ett år, men de verkar inte finnas på särskilt många ställen längre...

Svar: Jag köpte den hos min lokala blomsterhandlare. Tror att de har på Blomsterlandet faktiskt.
DoreDoris

#10 / / Sofia:

Fina :-)

#11 / / Hanna Karlsson:

Fina växter. Tänkte skriva blommor men det fanns ju inga blommor på. :-)

#12 / / Johanna:

fin!

#13 / / leonor broberg:

fin

#14 / / Sofie:

Fint!

#15 / / Jessica:

De e verkligen coola blad på bägge växterna :)

Ha en toppen fin fredag!

#16 / / joe:

Fina!

#17 / / Andrea iB ~Fotografering. Vardag. Drömmar. ~:

Själv är jag allergisk mot nästan alla blommor. Så i mitt hem är det bara gröna växter och fredskallor som gäller. Så fint och stilrent :)

#18 / / Anna Johansson:

Jättefina bilder :D

#19 / / Olivia Nilsson:

Fina bilder!

#20 / / Tommy:

coolt

#21 / / Carola:

Läcker växt som passar även som en snittblomma. //Carola

#22 / / Sofia:

så fint!!

#23 / / Longevity - en blogg om hälsa:

Monstera var väldigt poppis nä jag var barn på 70-talet om jag minns rät :-) Fin hur som hlst

#24 / / Longevity - en blogg om hälsa:

Och stavningen blev jag verkligen nöjd med :P

#25 / / Mirjam Wallmark:

Superfint! :) kram

#26 / / Lisa:

Snyggt...bra tips!

Kika gärna in min nya blogg! :)

#27 / / Marie Bergman:

Fina bilder =)

#28 / / Annster:

Så fin :)

#29 / / Sanna:

Vilka fräna blommor!! :D

#30 / / Lisa:

Men gud vad härligt! Satsar också på lätta växter, hos mig bor det kaktusar :3

#31 / / fellforbooks.blogg.se:

Vilken häftig växt! Sjukt coola blad!

#32 / / Johanna - A dream as a model ♥:

så fin :D

#33 / / Amanda [SPONTAN]:

Fina :)

#34 / / Charlotte:

Riktigt snyggt! :)

#35 / / SANNAALICIA:

Skönaste växten ;)

#36 / / Jennie studerar i Los Angeles:

Monstret växer som ett monster! har en likadan hemma :D

#37 / / Matilda:

ÅÅ vad vackert med grönt och svart bara! Ska sno den iden hehe :P

#38 / / Louise:

Så fin!

#39 / / vanja:

så fin den var :D

#40 / / SALLY:

ååh va fint !

#41 / / Alina:

Fina bilder!

#42 / / ∞NORA∞:

Fin blogg!

#43 / / Fanny:

Jag är inte heller förtjust i blommande växter, jag har istället massor av gröna växter. Så mycket tjusigare!

#44 / / sophie:

smart med sådan kruka - och fint!