/ Allt från DoreDoris / Inredning / Vardagsrum /

Vasen och modegalan

 
I början av november var jag i Stockholm med jobbet. Vi var nominerade till Årets skobutik och skulle alltså gå på Habits modegala som anordnades för sjunde året i rad. Det var en trevlig tillställning med god mat och dryck. Det bästa var nog nästan det vi fick i goodiebagen (förutom att vi vann förstås) En vas som ser ut som en glödlampa. En sådan har jag funderat på att göra själv, men nu fick jag en istället. Den hade ett sponsortryck, men det var som tur är lätt att skrubba bort.
#1 / / kristin:

Men åh, så himla fiiin! Och Grattis till priset!! Hoppas vi hinner ses innan ni åker. Kram

#2 / / Sandra:

Vilken underbar blogg du har! kommer följa ( då jag precis hittat hit)! älskar den här vasen och har sökt efter den hur länge som helst, men kan inte hitta vilka som gör denna. Vet du? :)

Svar: Hej och tack! Jag minns tyvärr inte angående vasen men jag ska se om jag kan försöka ta reda på det.
DoreDoris