/ Allt från DoreDoris /

Tonåring - helt sjukt!

Han fyller tretton år idag. Tonåring... helt galet liksom! Jag minns ju det precis som om det var igår. Han föddes på dagen han var beräknad. Vattnet gick mitt i Sen kväll med Luuk och vi åkte in till förlossningen. Kl. 08.59 den 18 november 2000 var det klart. 
 
För att skryta lite är han en av de finaste (helt oberoende källa såklart) Vi var rätt unga när vi fick honom och han har alltid fått hänga med på allt. Han är väldigt mån om andra och jag tror och hoppas att detta ska hålla i sig trots att han hamnar i tonåren. När jag frågade min kära vän om det är nu det kommer braka lös sa hon "Det kommer inte braka lös för den unga herrn. Lugn och beskedlig som mor sin" Haha i de lugnaste vatten... men vi får hålla tummarna för det.
 
På önskelistan stod det pengar, men den bästa presenten kom nog i form av ett födelsedagskort från mormor som tillfälligt jobbar utomlands och som vi snart åker och besöker.