/ Allt från DoreDoris / Barnrum / Inredning / sovrum /

Sängen

 

 

Sänggavlarna köpte jag på loppis för länge sedan och det var det som var startskottet till förändringen i ett av barnens rum. Vi har målat om hela rummet, sålt alla möbler och liksom börjat från början. Golvet målades turkost. Jag får väl erkänna att jag och en tolvåring inte har samma smak, men nu när allt börjar falla på plats har jag faktiskt fått klart godkänt. Kommentarer som "jag tycker nog att jag har finaste rummet i huset" får ju en att le lite extra.

Sängen ja. 

"Bara för att du gillar den ska väl inte jag behöva ha en tantsäng? Inte för att du är en tant men..." 

Ok, jag kan inte säga att vi är direkt överens om att sängen ska få vara kvar för all framtid. Men den ska bara stå kvar tills vi hittar något bättre... Inte för att jag tänker leta då.

#1 / / tinajo:

Haha - kanske i en annan färg..?! :-)

#2 / / http://cirkusiskogen.blogspot.se/:

Ååh, det där med tant känner jag igen men du verkar ha snällare barn än mig för mina påstår att jag ÄR tant./Sanna