/ Allt från DoreDoris /

Äntligen!

Jag har letat efter en så länge. Just en röd alltså. Nu har jag äntligen hittat en och den fungerar utmärkt dessutom. Kan man köpa nya färgband när det behövs tro?

Jag ska nog skriva ett långt (eller kanske kort) brev till någon. Liksom nästan handskrivet men ändå långt ifrån. Men old school iallafall.

#1 / / Josefin Roos:

Åh, vilken fin! jag dör lite! På tal om rött har ERRY kul röd utmaning på G. Jag har länkat dit från min blogg. Tack för din fina fina blogg! Den gör mig lycklig.

#2 / / kollijox:

Vilken stilig maskin ;) ps. äntligen kan jag kommentera igen.

#3 / / ellen på distant diying:

Men duuu va fin!

#4 / / kristin:

Vi kanske kan bli brevvänner också...? Kram till den finaste vännen jag känner. :)

#5 / / Emma:

En sådan fin skrivmaskin är ju en författares dröm :)

Grattis till fyndet!

#6 / / Emma:

En sådan fin skrivmaskin är ju en författares dröm :)

Grattis till fyndet!

#7 / / kat @ dot dot dash:

love that red typewriter,brilliant!

x kat