/ Allt från DoreDoris /

Fotoutmaningen

instagram körs det en fotoutmaning där man ska posta en bild om dagen, enligt ett visst tema, hela januari. Jag kan ju lika gärna visa de bilderna här också. Var inte riktigt med från dag ett, men håll till godo;


Dag 4 - Brevlåda


Dag 5 - Något jag haft på mig
Min bröllopsklänning/kjol som gjordes av en vintageduk.


Dag 6 - Får mig att le
Min kollega som får mig att både le och skratta på jobbet varje dag.


Även min familj och mina vänner får mig att le såklart!


Dag 7 - Favorit
Mina loppisfyndade kuddar


Bästa årstiden - sommaren!


Dag 9 - Daglig rutin
Att borsta tänderna såklart.


Att fota mina barn räknas nog faktiskt också till en daglig rutin.


#1 / / A cup of Emilia:

Vilken rolig utmaning! Och vilka härliga foto du har tagit. Kuddarna är verkligen jättefina!

Kramar Emilia

#2 / / LInda:

Vilken härlig blogg! Hur får du de fina dymotexterna på korten? Är det någon mall i instagram?