/ Allt från DoreDoris /

Komedianten

Igår var vi på vårt nybyggda kulturhus, Komedianten, för första gången och jag måste säga att jag blev glatt överraskad då det var fantastiskt fint och inspirerande. Tjejerna målade och pärlade och där var en väldigt skön och pedagogisk tjej som gav barnen full uppmärksamhet. Högsta betyg om man frågar mig!

 

 

 

 

 

 

 

 

#1 / / Ida:

Åh vilken fin blogg du har och vad fint ni har det hemma!

#2 / / kollijox:

jag instämmer! ses vi i den kreativa verkstaden i mån då?!

#3 / / Anna:

Visst har det blivit fint och jag gillar verkligen det som de kreativa eleverna gjort med böckerna. Snacka om att sidorna får liv! :)

Har dock inte tagit mig en ordentlig rundtur då jag bara varit där på snabb kurslitteraturjakt. Försökte sitta där och plugga också, men det gick inte. Ljudnivån är inte optimal, trots många och bra sittplatser. Får ta en rejälare kik där nästa gång.

#4 / / Milla:

Komedianten ser fantastiskt ut! Borde ta mig en tur med barnen till Varberg med andra ord! Fin blogg du har, färgsprakande och härlig!