/ Allt från DoreDoris /

Lite (billig) lyx i vardagen

Att dricka i glas med fot tycker jag kan lyxa till även den tråkigaste måltiden. De här glasen har jag köpt på loppis för fem kronor styck. 50 kr för alla tio glasen alltså. Bra pris! Det gör att vi även vågar låta barnen använda dem och de funkar även perfekt till dessert. Och till juice. Man kan nästan tro att det här har blivit någon slags matblogg, men nej, nej.



#1 / / tinajo:

Håller med, det blir genast lite festligare och har man fått dem så billigt så är det ju inget att fundera på! :-)

#2 / / pippilotta:

jag hör bekanta toner från proggens tid, livet är en fest, å små saker som ett fint glas kan göra det hur festligt som helst ju :)

#3 / / Gila:

Men åh så sugen jag blev på kall juice. Snyggt glas!

#4 / / Villa Viola:

Superfint ju. Och nog ser det lyxigt ut allt.

#5 / / Jennie:

Hela frukosten ser ju grymt god ut...kommer snart och sover över tror jag eller så kanske vi kan äta frukost till middag nästa gång vi kommer ;-). Kram på dig!

#6 / / Sanna - saos.blogg.se:

Ja det blir liksom lite festligt av det hela! :)

#7 / / Kri:

#8 / / Sanna:

Härligt med lite vardagslyx! =)

#9 / / Emeli / Lovely chaos:

Ja billigt är bra för saker är ju till för att användas :)

#10 / / Annis:

Tjenis, hittade er blogg idag och ÄLSKAR den. Men varför säger den "Hej Hej Nej Nej" när jag försöker lägga den till mina favoriter? Vad är det jag missat? Jag skulle bara vilja ha den i mina favoriter-listan så att jag kan kika in varje kväll då jag nattat lillisen.

kramisar, Annis G.

#11 / / Klokegård - Designa ditt Liv!:

Jättefina glas och definitivt värda pengarna!



Följer dig nu via Bloglovin!



Önskar dig en fortsatt härlig helg!

#12 / / Anna:

Vad härligt & bra att låta barnen vara med på det goda i livet:-) Vilket fint hus & vilka fina saker ni har!

#13 / / Elin Högberg:

Hej hej! Roligt. Exakt sådana glas har vi med. Men våra är arvegods från Antes mormor....eller...jag hittade dom i en låda i deras ladugård. "Vad är det här för söta glas"? "Jasså dom kan du ta, finns fler" :)



Håller med dig. Glas på fot är grejen!